.........är inte alltid silvervita

.....är inte alltid silvervita

torsdag, mars 29, 2012

Inte bara bindor och bodys..........

Igår var jag ju ute och shoppade det sista inför baby arrival. Jag hoppas jag inte glömt något! Kände mig lite trist och tråkig med min gigantiska påse som innehöll ett skötbordsunderlag i svart med vita prickar samt 2 roliga bodysar med Tummen. I min andra gigantiska påse från Apoteket fanns ännu mer gigantiska bindor och amningsinlägg..........! Som ni förstår kändes lyxfaktorn låg så i en impulshandling så hittade jag denna lilla, söta, rara, roliga, somriga, partyiga väska som skrek:" kööööööp mig till allt kul du ska göra i sommar!" Jag blev såklart lurad av väskans onda trick och köpte den. Men genast kände jag mig lite mindre "moderlig" och mer mig själv hihi! Visst är den väl för cool? I love it - speciellt färgen!

http://www.accent.se/data/product/images/XL/1045_201204121631978516.jpg


Idag blir det bm och pyssel hemma, nu frukost söta vänner!

Ha en bra dag!

Puss puss :)

1 kommentar: